Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Troubling “understanding mathematics in-depth”: Its role in the identity work of student-teachers in England
 
 
Titel: Troubling “understanding mathematics in-depth”: Its role in the identity work of student-teachers in England
Auteur: Hossain, Sarmin
Mendick, Heather
Adler, Jill
Verschenen in: Educational studies in mathematics
Paginering: Jaargang 84 (2013) nr. 1 pagina's 35-48
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland