Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A categorization of the “whys” and “hows” of using history in mathematics education
Jankvist, Uffe Thomas
2009
71
3
p. 235-261
artikel
2
Experiencing equivalence but organizing order
Asghari, Amir H.
2008
71
3
p. 219-234
artikel
3
Intuitive vs analytical thinking: four perspectives
Leron, Uri
2008
71
3
p. 263-278
artikel
4
Perceptions that may affect teachers’ intention to use technology in secondary mathematics classes
Pierce, Robyn
2008
71
3
p. 299-317
artikel
5
Using graphing software to teach about algebraic forms: a study of technology-supported practice in secondary-school mathematics
Ruthven, Kenneth
2008
71
3
p. 279-297
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland