Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Analyzing the written discourse in calculus textbooks over 42 years: the case of primary objects, concrete discursive objects, and a realization tree of the derivative at a point Haghjoo, Saeid

112 1 p. 73-102
artikel
2 Book Review: Stacy A. Costa, Marcel Danesi, Dragana Martinovic (Eds.) (2020) Mathematics (education) in the information age  Mala, Firdous Ahmad

112 1 p. 199-205
artikel
3 Editorial Wagner, David

112 1 p. 1-2
artikel
4 Habermas’ construct of rationality in the analysis of the mathematical problem-solving process Urhan, Selin

112 1 p. 175-197
artikel
5 “How to meme it”: reverse engineering the creative process of mathematical Internet memes Bini, Giulia

112 1 p. 141-174
artikel
6 Hybrids between rituals and explorative routines: opportunities to learn through guided and recreated exploration Christiansen, Iben Maj

112 1 p. 49-72
artikel
7 It is probably a pattern: does spontaneous focusing on regularities in preschool predict reasoning about randomness four years later? Supply, Anne-Sophie

112 1 p. 3-24
artikel
8 Teachers’ learning from addressing the challenges of online teaching in a time of pandemic: a case in Shanghai Huang, Xingfeng

112 1 p. 103-121
artikel
9 What mathematicians learn from attending other mathematicians’ lectures Weber, Keith

112 1 p. 123-139
artikel
10 “Where does the square go?”: reinterpreting shapes when solving a tangram puzzle Bofferding, Laura

112 1 p. 25-47
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland