Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A bridging study analyzing mathematical model construction through a quantities-oriented lens
Czocher, Jennifer A.
111
2
p. 299-321
artikel
2
Book Review: A common ground of mathematics and mathematics education for the classroom and for researchers. Erich Christian Wittmann (2021) Connecting mathematics and mathematics education. Collected papers on mathematics education as a design science
Furinghetti, Fulvia
111
2
p. 367-374
artikel
3
Bringing the home into school: learning and connecting through mathematics education during the time of a pandemic
Hunter, Jodie
111
2
p. 207-224
artikel
4
On metaphors in thinking about preparing mathematics for teaching
Scheiner, Thorsten
111
2
p. 253-270
artikel
5
Pre-service teacher planning for differentiation of instruction in mathematics classrooms
van den Kieboom, Leigh A.
111
2
p. 225-252
artikel
6
Storylines in public news media about mathematics education and minoritized students
Andersson, Annica
111
2
p. 323-343
artikel
7
Teachers’ use of rational questioning strategies to promote student participation in collective argumentation
Zhuang, Yuling
111
2
p. 345-365
artikel
8
The development and assessment of counting-based cardinal number concepts
Baroody, Arthur J.
111
2
p. 185-205
artikel
9
When is less more? Investigating gap-filling in proofs without words activities
Marco, Nadav
111
2
p. 271-297
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland