Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Activity systems analysis of classroom teaching and learning of mathematics: a case study of Japanese secondary schools
Sekiguchi, Yasuhiro
108
3
p. 493-511
artikel
2
Algebraic and fractional thinking in collective mathematical reasoning
Eriksson, Helena
108
3
p. 473-491
artikel
3
Formatively assessing prospective teachers’ skills in leading mathematics discussions
Shaughnessy, Meghan
108
3
p. 451-472
artikel
4
How are parental expectations related to students’ beliefs and their perceived achievement?
Wang, Guangming
108
3
p. 429-450
artikel
5
Numbers don’t speak for themselves: strategies of using numbers in public policy discourse
Jablonka, Eva
108
3
p. 579-596
artikel
6
People use math as a weapon: critical mathematics consciousness in the time of COVID-19
Stephan, Michelle
108
3
p. 513-532
artikel
7
Pre-service teachers’ difficulties in reasoning about sampling variability
Abu-Ghalyoun, Omar
108
3
p. 553-577
artikel
8
The instructional situations in which mathematics teachers provide substantive feedback
Stovner, Roar B.
108
3
p. 533-551
artikel
9
Writing reviews: perspectives from the editors of Educational Studies in Mathematics
Mesa, Vilma
108
3
p. 419-428
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland