Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Activity systems analysis of classroom teaching and learning of mathematics: a case study of Japanese secondary schools Sekiguchi, Yasuhiro

108 3 p. 493-511
artikel
2 Algebraic and fractional thinking in collective mathematical reasoning Eriksson, Helena

108 3 p. 473-491
artikel
3 Formatively assessing prospective teachers’ skills in leading mathematics discussions Shaughnessy, Meghan

108 3 p. 451-472
artikel
4 How are parental expectations related to students’ beliefs and their perceived achievement? Wang, Guangming

108 3 p. 429-450
artikel
5 Numbers don’t speak for themselves: strategies of using numbers in public policy discourse Jablonka, Eva

108 3 p. 579-596
artikel
6 People use math as a weapon: critical mathematics consciousness in the time of COVID-19 Stephan, Michelle

108 3 p. 513-532
artikel
7 Pre-service teachers’ difficulties in reasoning about sampling variability Abu-Ghalyoun, Omar

108 3 p. 553-577
artikel
8 The instructional situations in which mathematics teachers provide substantive feedback Stovner, Roar B.

108 3 p. 533-551
artikel
9 Writing reviews: perspectives from the editors of Educational Studies in Mathematics Mesa, Vilma

108 3 p. 419-428
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland