Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Adapting a professional development program for cognitively demanding instruction across shifting contexts Heyd-Metzuyanim, Einat

104 3 p. 385-403
artikel
2 A joke on precision? Revisiting “precision” in the school mathematics discourse Ryan, Ulrika

104 3 p. 369-384
artikel
3 Book Review: Approaching the core of the modern mathematics movement. Dirk De Bock and Geert Vanpaemel (Eds.) (2019) Rods, sets and arrows – the rise and fall of modern mathematics in Belgium Bjarnadóttir, Kristín

104 3 p. 431-438
artikel
4 Book Review: Keeping mathematics education real and fair: connecting the disconnections. Constantinos Xenofontos (Ed.) (2019) Equity in mathematics education: addressing a changing world Grant, Helena A.

104 3 p. 439-444
artikel
5 New approaches for two-variable inequality graphs utilizing the Cartesian Connection and the APOS theory Moon, Kyunghee

104 3 p. 351-367
artikel
6 “So what are we working on?”: how student authority relations shift during collaborative mathematics activity Langer-Osuna, Jennifer

104 3 p. 333-349
artikel
7 To add or to multiply in open problems? Unraveling children’s relational preference using a mixed-method approach Degrande, Tine

104 3 p. 405-430
artikel
8 What can we do against racism in mathematics education research? Wagner, David

104 3 p. 299-311
artikel
9 Why indigenous languages matter for mathematics education: a case study of Ichishkíin Ruef, Jennifer L.

104 3 p. 313-332
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland