Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Exploratory mathematics talk in a second language: a sociolinguistic perspective
Robertson, Sally-Ann
2018
101
2
p. 215-232
artikel
2
From ritual to explorative participation in discourse-rich instructional practices: a case study of teacher learning through professional development
Heyd-Metzuyanim, Einat
2018
101
2
p. 273-289
artikel
3
Learning about mathematics teaching and learning from studying rituals and ritualization? A commentary
Adler, Jill
2019
101
2
p. 291-299
artikel
4
Negotiating different disciplinary discourses: biology students’ ritualized and exploratory participation in mathematical modeling activities
Viirman, Olov
2018
101
2
p. 233-252
artikel
5
Ritual-enabling opportunities-to-learn in mathematics classrooms
Nachlieli, Talli
2018
101
2
p. 253-271
artikel
6
Ritualisation in early number work
Coles, Alf
2018
101
2
p. 177-194
artikel
7
Rituals and explorations in mathematical teaching and learning: introduction to the special issue
Heyd-Metzuyanim, Einat
2019
101
2
p. 141-151
artikel
8
Routines we live by: from ritual to exploration
Lavie, Irit
2018
101
2
p. 153-176
artikel
9
Theorizing mathematics instruction using ritual: tensions in teaching fractions in a fifth grade classroom
McCloskey, Andrea
2017
101
2
p. 195-213
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland