Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Attention and Long-Term Memory in System and Process Theories of Working Memory: A Reply to Soemer’s (2015) Comment on Schweppe and Rummer (2014) Schweppe, Judith
2015
28 1 p. 201-204
artikel
2 Disentangling Curiosity: Dimensionality, Definitions, and Distinctions from Interest in Educational Contexts Grossnickle, Emily M.
2014
28 1 p. 23-60
artikel
3 Does Writing Summaries Improve Memory for Text? Spirgel, Arie S.
2014
28 1 p. 171-196
artikel
4 Erratum to: When Confidence Is Not a Signal of Knowing: How Students’ Experiences and Beliefs About Processing Fluency Can Lead to Miscalibrated Confidence Finn, Bridgid
2015
28 1 p. 205
artikel
5 Evaluating the Relationship Between Boredom and Academic Outcomes: A Meta-Analysis Tze, Virginia M. C.
2015
28 1 p. 119-144
artikel
6 Inference Instruction for Struggling Readers: a Synthesis of Intervention Research Hall, Colby S.
2015
28 1 p. 1-22
artikel
7 Positive Behavior Interventions: the Issue of Sustainability of Positive Effects Yeung, Alexander Seeshing
2015
28 1 p. 145-170
artikel
8 Revisiting the Role of Rewards in Motivation and Learning: Implications of Neuroscientific Research Hidi, Suzanne
2015
28 1 p. 61-93
artikel
9 The Multicomponent Working Memory Model, Attention, and Long-term Memory in Multimedia Learning: A Comment on Schweppe and Rummer (2014) Soemer, Alexander
2015
28 1 p. 197-200
artikel
10 Unpacking the Complexity of Linear Equations from a Cognitive Load Theory Perspective Ngu, Bing Hiong
2015
28 1 p. 95-118
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland