Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
High Element Interactivity Information During Problem Solving may Lead to Failure to Obtain the Testing Effect
Leahy, Wayne
2015
27
2
p. 291-304
artikel
2
Not New, but Nearly Forgotten: the Testing Effect Decreases or even Disappears as the Complexity of Learning Materials Increases
Gog, Tamara van
2015
27
2
p. 247-264
artikel
3
Reconceptualizing Working Memory in Educational Research
Fenesi, Barbara
2014
27
2
p. 333-351
artikel
4
Testing After Worked Example Study Does Not Enhance Delayed Problem-Solving Performance Compared to Restudy
Gog, Tamara van
2015
27
2
p. 265-289
artikel
5
The Effect of Testing on the Retention of Coherent and Incoherent Text Material
Jonge, Mario de
2015
27
2
p. 305-315
artikel
6
Theoretically Speaking: An Interview with Mihaly Csikszentmihalyi on Flow Theory Development and Its Usefulness in Addressing Contemporary Challenges in Education
Beard, Karen Stansberry
2014
27
2
p. 353-364
artikel
7
The Status of the Testing Effect for Complex Materials: Still a Winner
Rawson, Katherine A.
2015
27
2
p. 327-331
artikel
8
The Testing Effect Is Alive and Well with Complex Materials
Karpicke, Jeffrey D.
2015
27
2
p. 317-326
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland