Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 How different are ICT-supported pedagogical practices from extensive and non-extensive ICT-using science teachers? Voogt, Joke
2009
14 4 p. 325-343
artikel
2 ICT-use, educational policy and changes in pedagogical paradigms in compulsory education in Denmark: From a lifelong learning paradigm to a traditional paradigm? Bryderup, Inge M.
2009
14 4 p. 365-379
artikel
3 Mathematics and science teachers’ pedagogical orientations and their use of ICT in teaching Law, Nancy
2009
14 4 p. 309-323
artikel
4 Pedagogical practices and ICT use around the world: Findings from the IEA international comparative study SITES2006 Plomp, Tjeerd
2009
14 4 p. 285-292
artikel
5 School and teacher factors associated with frequency of ICT use by mathematics teachers: Country comparisons Pelgrum, Willem J.
2009
14 4 p. 293-308
artikel
6 School leadership and teachers’ pedagogical orientations in Hong Kong: A comparative perspective Yuen, Allan H. K.
2009
14 4 p. 381-396
artikel
7 South Africa’s readiness to integrate ICT into mathematics and science pedagogy in secondary schools Howie, Sarah J.
2009
14 4 p. 345-363
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland