Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
How different are ICT-supported pedagogical practices from extensive and non-extensive ICT-using science teachers?
Voogt, Joke
2009
14
4
p. 325-343
artikel
2
ICT-use, educational policy and changes in pedagogical paradigms in compulsory education in Denmark: From a lifelong learning paradigm to a traditional paradigm?
Bryderup, Inge M.
2009
14
4
p. 365-379
artikel
3
Mathematics and science teachers’ pedagogical orientations and their use of ICT in teaching
Law, Nancy
2009
14
4
p. 309-323
artikel
4
Pedagogical practices and ICT use around the world: Findings from the IEA international comparative study SITES2006
Plomp, Tjeerd
2009
14
4
p. 285-292
artikel
5
School and teacher factors associated with frequency of ICT use by mathematics teachers: Country comparisons
Pelgrum, Willem J.
2009
14
4
p. 293-308
artikel
6
School leadership and teachers’ pedagogical orientations in Hong Kong: A comparative perspective
Yuen, Allan H. K.
2009
14
4
p. 381-396
artikel
7
South Africa’s readiness to integrate ICT into mathematics and science pedagogy in secondary schools
Howie, Sarah J.
2009
14
4
p. 345-363
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland