Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Children's engagement during shared reading of ebooks and paper books: A systematic review
Clinton-Lisell, Virginia
39
C
p.
artikel
2
Editorial Board
39
C
p.
artikel
3
Finnish 5th and 6th graders’ misconceptions about artificial intelligence
Mertala, Pekka
39
C
p.
artikel
4
How to improve reading and writing skills in primary schools: A comparison between gamification and pen-and-paper training
Cattoni, Angela
39
C
p.
artikel
5
Making as an opportunity for classroom assessment: Canadian maker educators’ views on assessment
Murai, Yumiko
39
C
p.
artikel
6
Making the invisible visible: Youth designs for teaching about technological and algorithmic bias
Coenraad, Merijke
39
C
p.
artikel
7
Stimulating preschoolers’ early literacy development using educational technology: A systematic literature review
Bautista, Genica Fae
39
C
p.
artikel
8
Towards culturally sustaining design: Centering community’s voices for learning through Participatory Design
Anderson-Coto, Maria J.
39
C
p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland