Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An exploratory study of consumer usage and satisfaction with 800 and 900 numbers Morrow, Kathleen
1994
8 4 p. 51-58
8 p.
artikel
2 Developing international direct marketing strategies with a consumer decision-making content analysis McDonald, William J.
1994
8 4 p. 18-27
10 p.
artikel
3 Direct mail: Can it work for religious organizations? Considine, John J.
1994
8 4 p. 59-65
7 p.
artikel
4 Direct marketing and online consumer information services (OLCISs) : Implications and challenges Wayne Talarzyk, W.
1994
8 4 p. 6-17
12 p.
artikel
5 Foundation programs for students and professors a catalyst for quality direct marketing education 1994
8 4 p. 80-83
4 p.
artikel
6 From the editor Schultz, Don E.
1994
8 4 p. 4-5
2 p.
artikel
7 From the practitioners Bickert, Jock
1994
8 4 p. 2-3
2 p.
artikel
8 Guidelines for direct marketers to aggregate and analyze third-party complaints Schibrowsky, John A.
1994
8 4 p. 40-50
11 p.
artikel
9 [No title] Rudd, David V.
1994
8 4 p. 78-79
2 p.
artikel
10 [No title] 1994
8 4 p. i-
1 p.
artikel
11 Using motivation as a basis for understanding and improving direct marketing relationships Corey, Robert J.
1994
8 4 p. 28-39
12 p.
artikel
12 Workplace marketing Williams, Juliet
1994
8 4 p. 66-77
12 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland