Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Developing international direct marketing strategies with a consumer decision-making content analysis
 
 
Titel: Developing international direct marketing strategies with a consumer decision-making content analysis
Auteur: McDonald, William J.
Verschenen in: Journal of direct marketing
Paginering: Jaargang 8 (1994) nr. 4 pagina's 10 p.
Jaar: 1994
Inhoud:
Uitgever: Direct Marketing Educational Foundation, Inc. Published by Elsevier Inc. Originally published in (1994) by Wiley Periodicals, Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland