Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Assessing similarity relationships among noncomparable direct mail products from direct mail databases Ganzach, Yoav
1992
6 3 p. 11-21
11 p.
artikel
2 Catalog loyalty Klassen, Michael L.
1992
6 3 p. 60-67
8 p.
artikel
3 Customer retention analyses Ainslie, Andrew
1992
6 3 p. 31-43
13 p.
artikel
4 From the guest editor Wiedemann, George S.
1992
6 3 p. 4-10
7 p.
artikel
5 From the practitioners Rose Harper, C.
1992
6 3 p. 2-3
2 p.
artikel
6 Have contemporary consumers integrated mail/phone order into their categorization of goods and retailers? Lavin, Marilyn
1992
6 3 p. 22-30
9 p.
artikel
7 Mail survey response rates using a lottery prize giveaway incentive Sundar Balakrishnan, P.V.
1992
6 3 p. 54-59
6 p.
artikel
8 [No title] 1992
6 3 p. i-
1 p.
artikel
9 The use of need-based segmentation for developing segment-specific direct marketing strategies Peltier, James W.
1992
6 3 p. 44-53
10 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland