Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  The use of need-based segmentation for developing segment-specific direct marketing strategies
 
 
Titel: The use of need-based segmentation for developing segment-specific direct marketing strategies
Auteur: Peltier, James W.
Schribrowsky, John A.
Verschenen in: Journal of direct marketing
Paginering: Jaargang 6 (1992) nr. 3 pagina's 10 p.
Jaar: 1992
Inhoud:
Uitgever: Direct Marketing Educational Foundation, Inc. Published by Elsevier Inc. Originally published in (1992) by Wiley Periodicals, Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland