Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A field experimental investigation of a social influence application in industrial marketing communication strategy Vredenburg, Harrie
1991
5 3 p. 7-18
12 p.
artikel
2 Another view of older consumers and catalog shopping Davis, Brian
1991
5 3 p. 19-28
10 p.
artikel
3 Consumer personality characteristics can help guide marketing and creative strategies Alwitt, Linda F.
1991
5 3 p. 39-47
9 p.
artikel
4 Consumers’ attitudes toward direct marketing and purchase intentions Akhter, Syed H.
1991
5 3 p. 48-56
9 p.
artikel
5 Electronic shoppers and nonshoppers among videotex users Shim, Soyeon
1991
5 3 p. 29-38
10 p.
artikel
6 From the editor Schultz, Don E.
1991
5 3 p. 5-6
2 p.
artikel
7 From the foundation Goodkin, Michael J.
1991
5 3 p. 2-4
3 p.
artikel
8 Local direct marketing clubs/associations support undergraduate/graduate level DM education 1991
5 3 p. 61-65
5 p.
artikel
9 [No title] 1991
5 3 p. 57-60
4 p.
artikel
10 [No title] 1991
5 3 p. i-
1 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland