Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
 
  A field experimental investigation of a social influence application in industrial marketing communication strategy
 
 
Titel: A field experimental investigation of a social influence application in industrial marketing communication strategy
Auteur: Vredenburg, Harrie
Marshall, Judith J.
Verschenen in: Journal of direct marketing
Paginering: Jaargang 5 (1991) nr. 3 pagina's 12 p.
Jaar: 1991
Inhoud:
Uitgever: Direct Marketing Educational Foundation, Inc. Published by Elsevier Inc. Originally published in (1991) by Wiley Periodicals, Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland