Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A content analysis of direct response television advertising Bush, Alan J.
1990
4 1 p. 6-12
7 p.
artikel
2 Direct mail retailing: How effective are videologs? Smart, Denise T.
1990
4 1 p. 30-37
8 p.
artikel
3 From the editor Schultz, Don E.
1990
4 1 p. 4-5
2 p.
artikel
4 From the foundation Yeck, John D.
1990
4 1 p. 2-3
2 p.
artikel
5 [No title] 1990
4 1 p. i-
1 p.
artikel
6 [No title] Colombo, Richard
1990
4 1 p. 38-39
2 p.
artikel
7 [No title] 1990
4 1 p. 40-43
4 p.
artikel
8 Regional direct marketing clubs/associations support DM education at local colleges/universities 1990
4 1 p. 46-52
7 p.
artikel
9 The AT&T opportunity calling program: Responsiveness and implications Beck, Gary F.
1990
4 1 p. 24-29
6 p.
artikel
10 The long versus the short letter: A large sample study of a direct-mail campaign Beard, John D.
1990
4 1 p. 13-20
8 p.
artikel
11 Why so little research on business-to-business direct marketing? (Bill) Davis, William H.
1990
4 1 p. 21-23
3 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland