Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 11 gevonden artikelen
 
 
  The long versus the short letter: A large sample study of a direct-mail campaign
 
 
Titel: The long versus the short letter: A large sample study of a direct-mail campaign
Auteur: Beard, John D.
Williams, David L.
Kelly, J. Patrick
Verschenen in: Journal of direct marketing
Paginering: Jaargang 4 (1990) nr. 1 pagina's 8 p.
Jaar: 1990
Inhoud:
Uitgever: Direct Marketing Educational Foundation, Inc. Published by Elsevier Inc. Originally published in (1990) by Wiley Periodicals, Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland