Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A method for inducing response rates in business-to-business direct marketing campaigns Pinto, Mary Beth
1989
3 2 p. 22-30
9 p.
artikel
2 Direct Marketing Mozur, Charles J.
1989
3 2 p. 39-45
7 p.
artikel
3 Erratum 1989
3 2 p. 50-
1 p.
artikel
4 From the editor Schultz, Don E.
1989
3 2 p. 4-5
2 p.
artikel
5 From the foundation Gosden Jr., Freeman F.
1989
3 2 p. 2-3
2 p.
artikel
6 Leonard J. Raymond. Direct Marketing Collegiate Echo competition sponsored in 1990 by: Direct Marketing Association Direct Marketing Educational Foundation grand circle travel 1989
3 2 p. 54-56
3 p.
artikel
7 [No title] 1989
3 2 p. 48-50
3 p.
artikel
8 [No title] Tino, Richard
1989
3 2 p. 46-47
2 p.
artikel
9 [No title] 1989
3 2 p. i-
1 p.
artikel
10 Schematic information processing: Direct marketing and purchase decisions Akhter, Syed H.
1989
3 2 p. 31-38
8 p.
artikel
11 Selected effects of headline gender and spokesperson gender in direct response advertising Holmes, John H.
1989
3 2 p. 6-14
9 p.
artikel
12 The direct marketing educational foundation is pleased to announce that Dr. Don E. Schultz is the first recipient of the Robert B. Clarke award for his outstanding achievements in direct marketing education based on teaching, writing, speaking and research 1989
3 2 p. 53-
1 p.
artikel
13 Transnational nonstore patronage behavior Gehrt, Kenneth C.
1989
3 2 p. 15-21
7 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland