Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An exploratory investigation of the ethical values of American and Australian consumers: Direct marketing implications Rawwas, Mohammed Y.A.
1996
10 4 p. 52-63
12 p.
artikel
2 Calculating the regression-to-the-mean effect: A comparative analysis Levin, Nissan
1996
10 4 p. 29-40
12 p.
artikel
3 From DMEF. Major changes ahead for journal 1996
10 4 p. 64-67
4 p.
artikel
4 From the Editor Schultz, Don E.
1996
10 4 p. 5-7
3 p.
artikel
5 From the Practitioners Kobs, Jim
1996
10 4 p. 2-4
3 p.
artikel
6 Fundraising vs. contributor prospecting tradeoffs in direct mail response rate management: A linear programming analysis Stanford, Robert E.
1996
10 4 p. 8-18
11 p.
artikel
7 [No title] 1996
10 4 p. ii-iv
nvt p.
artikel
8 [No title] 1996
10 4 p. i-
1 p.
artikel
9 The convenience of catalog shopping: Is there more to it than time? Gehrt, Kenneth C.
1996
10 4 p. 19-28
10 p.
artikel
10 The perceived value of direct mail advertising in small retail firms: Threat to local newspapers? Davis, Judy Foster
1996
10 4 p. 41-51
11 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland