Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A comparative analysis of Japanese and U.S. attitudes toward direct marketing Maynard, Michael L.
1996
10 1 p. 34-44
11 p.
artikel
2 Consumer attitudes toward privacy and direct marketing in Argentina Milne, George R.
1996
10 1 p. 22-33
12 p.
artikel
3 Direct marketing in UK retailing: rhetoric and reality Shields, GrĂ¡inne
1996
10 1 p. 59-70
12 p.
artikel
4 Editorial review board 1996
10 1 p. i-
1 p.
artikel
5 From the Editor Schultz, Don E.
1996
10 1 p. 7-9
3 p.
artikel
6 From the Practitioner. Rags to Riches Yeck, John D.
1996
10 1 p. 4-6
3 p.
artikel
7 International direct marketing on the internet: Do internet users form a global segment? Mehta, Raj
1996
10 1 p. 45-58
14 p.
artikel
8 The evolution of direct marketing in Italy Ostillio, Maria Carmela
1996
10 1 p. 71-81
11 p.
artikel
9 The Guest Editor's comments Akhter, Syed H.
1996
10 1 p. 2-3
2 p.
artikel
10 The role of Organizational factors in the Adoption and Sophistication of database marketing in the UK Financial Services Industry Fletcher, Keith
1996
10 1 p. 10-21
12 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland