Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Changes in implicit theories of ability in biology and dropout from STEM majors: A latent growth curve approach
Dai, Ting
2014
39
3
p. 233-247
15 p.
artikel
2
Editorial Board
2014
39
3
p. IFC-
1 p.
artikel
3
“My Questionnaire is Too Long!” The assessments of motivational-affective constructs with three-item and single-item measures
Gogol, Katarzyna
2014
39
3
p. 188-205
18 p.
artikel
4
Patterns of boredom and its relationship with perceived autonomy support and engagement
Tze, Virginia M.C.
2014
39
3
p. 175-187
13 p.
artikel
5
The aspects and ability groups in which little fish perform worse than big fish: Examining the big-fish-little-pond effect in the context of school tracking
Sung, Yao-Ting
2014
39
3
p. 220-232
13 p.
artikel
6
The cross-lagged associations between classroom interactions and children’s achievement behaviors
Pakarinen, E.
2014
39
3
p. 248-261
14 p.
artikel
7
The interplay of reader goals, working memory, and text structure during reading
Bohn-Gettler, Catherine M.
2014
39
3
p. 206-219
14 p.
artikel
8
The match matters: Examining student epistemic preferences in relation to epistemic beliefs about chemistry
Dai, Ting
2014
39
3
p. 262-274
13 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland