Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A new approach towards marking large-scale complex assessments: Developing a distributed marking system that uses an automatically scaffolding and rubric-targeted interface for guided peer-review
Vista, Alvin
2015
24
C
p. 1-15
15 p.
artikel
2
Connecting writing and language in assessment: Examining style, tone, and argument in the U.S. Common Core standards and in exemplary student writing
Aull, Laura
2015
24
C
p. 59-73
15 p.
artikel
3
Ed.Board/Aims and scope
2015
24
C
p. IFC-
1 p.
artikel
4
Editorial
Hamp-Lyons, Liz
2015
24
C
p. A1-A2
nvt p.
artikel
5
Effectiveness of written corrective feedback: Does type of error and type of correction matter?
Mawlawi Diab, Nuwar
2015
24
C
p. 16-34
19 p.
artikel
6
[No title]
Hamp-Lyons, Liz
2015
24
C
p. 74-77
4 p.
artikel
7
Predicting EFL writing ability from levels of mental representation measured by Coh-Metrix: A structural equation modeling study
Aryadoust, Vahid
2015
24
C
p. 35-58
24 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland