Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Errata 2000
35 2 p. 221-
1 p.
artikel
2 Global standardization as a success formula for marketing in Central Eastern Europe? Schuh, Arnold
2000
35 2 p. 133-148
16 p.
artikel
3 Marketing in emerging and transition economies Harvey, Michael
2000
35 2 p. 111-113
3 p.
artikel
4 Motivations and risks in international licensing: a review and implications for licensing to transitional and emerging economies Mottner, Sandra
2000
35 2 p. 171-188
18 p.
artikel
5 Risks and rewards in the globalization of telecommunications in emerging economies Ramamurti, Ravi
2000
35 2 p. 149-170
22 p.
artikel
6 Strategic alliances in emerging Latin America: a view from Brazilian, Chilean, and Mexican companies Kotabe, Masaaki
2000
35 2 p. 114-132
19 p.
artikel
7 The response of the ‘new consumer’ to promotion in the transition economies of the former Soviet Bloc Money, R.Bruce
2000
35 2 p. 189-205
17 p.
artikel
8 Valued product attributes in an emerging market: a comparison between French and Malaysian consumers Hult, G.Tomas M
2000
35 2 p. 206-220
15 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland