Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Valued product attributes in an emerging market: a comparison between French and Malaysian consumers
 
 
Titel: Valued product attributes in an emerging market: a comparison between French and Malaysian consumers
Auteur: Hult, G.Tomas M
Keillor, Bruce D
Hightower, Roscoe
Verschenen in: Journal of world business
Paginering: Jaargang 35 (2000) nr. 2 pagina's 15 p.
Jaar: 2000
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Science Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland