Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Adding judgments of understanding to the metacognitive toolbox
Pilegard, Celeste
2015
41
C
p. 62-72
11 p.
artikel
2
Can highly intelligent and high-achieving students benefit from training in self-regulated learning in a regular classroom context?
Sontag, Christine
2015
41
C
p. 43-53
11 p.
artikel
3
Editorial Board
2015
41
C
p. ii-
1 p.
artikel
4
Examining factor structures on the Test of Early Mathematics Ability — 3: A longitudinal approach
Ryoo, Ji Hoon
2015
41
C
p. 21-29
9 p.
artikel
5
Factorial invariance across gender of a perceived ICT literacy scale
Lau, Wilfred W.F.
2015
41
C
p. 79-85
7 p.
artikel
6
Four GLOBE dimensions of perceived social norms in 33 countries
Stankov, Lazar
2015
41
C
p. 30-42
13 p.
artikel
7
Motivation for PhD studies: Scale development and validation
Litalien, David
2015
41
C
p. 1-13
13 p.
artikel
8
The relationship between intelligence and academic achievement throughout middle school: The role of students' prior academic performance
Soares, Diana Lopes
2015
41
C
p. 73-78
6 p.
artikel
9
Using factor mixture modeling to identify dimensions of cognitive test anxiety
Cassady, Jerrell C.
2015
41
C
p. 14-20
7 p.
artikel
10
Within-subject and between-subject conceptions of metacomprehension accuracy
Pilegard, Celeste
2015
41
C
p. 54-61
8 p.
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland