Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Adding judgments of understanding to the metacognitive toolbox Pilegard, Celeste
2015
41 C p. 62-72
11 p.
artikel
2 Can highly intelligent and high-achieving students benefit from training in self-regulated learning in a regular classroom context? Sontag, Christine
2015
41 C p. 43-53
11 p.
artikel
3 Editorial Board 2015
41 C p. ii-
1 p.
artikel
4 Examining factor structures on the Test of Early Mathematics Ability — 3: A longitudinal approach Ryoo, Ji Hoon
2015
41 C p. 21-29
9 p.
artikel
5 Factorial invariance across gender of a perceived ICT literacy scale Lau, Wilfred W.F.
2015
41 C p. 79-85
7 p.
artikel
6 Four GLOBE dimensions of perceived social norms in 33 countries Stankov, Lazar
2015
41 C p. 30-42
13 p.
artikel
7 Motivation for PhD studies: Scale development and validation Litalien, David
2015
41 C p. 1-13
13 p.
artikel
8 The relationship between intelligence and academic achievement throughout middle school: The role of students' prior academic performance Soares, Diana Lopes
2015
41 C p. 73-78
6 p.
artikel
9 Using factor mixture modeling to identify dimensions of cognitive test anxiety Cassady, Jerrell C.
2015
41 C p. 14-20
7 p.
artikel
10 Within-subject and between-subject conceptions of metacomprehension accuracy Pilegard, Celeste
2015
41 C p. 54-61
8 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland