Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Can highly intelligent and high-achieving students benefit from training in self-regulated learning in a regular classroom context?
 
 
Titel: Can highly intelligent and high-achieving students benefit from training in self-regulated learning in a regular classroom context?
Auteur: Sontag, Christine
Stoeger, Heidrun
Verschenen in: Learning & individual differences
Paginering: Jaargang 41 (2015) nr. C pagina's 11 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland