Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Data-based differentiated instruction: The impact of standardized assessment and aligned teaching material on students’ reading comprehension Karst, Karina

79 C p.
artikel
2 Development of German reading comprehension in two-way immersive primary schools Preusler, Sandra

79 C p.
artikel
3 EARLI Association News
79 C p.
artikel
4 EARLI title page
79 C p.
artikel
5 Editorial board/Publication information
79 C p.
artikel
6 Examining the contribution of student anxiety and opposition-defiance to the internal dynamics of affective, Cognitive and Behavioural Engagement in Math Archambault, Isabelle

79 C p.
artikel
7 Eye Movement Modeling Examples guide viewer eye movements but do not improve learning Wright, Anna M.

79 C p.
artikel
8 On the basis of source: Impacts of individual differences on multiple-document integrated reading and writing tasks McCarthy, Kathryn S.

79 C p.
artikel
9 Opening up the black box: Teacher competence, instructional quality, and students’ learning progress Blömeke, Sigrid

79 C p.
artikel
10 Teacher feedback, disciplinary climate, student self-concept, and reading achievement:A multilevel moderated mediation model Ma, Lihong

79 C p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland