Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Bit by bit or all at once? Splitting up the inquiry task to promote children's scientific reasoning Lazonder, Ard W.
2012
22 6 p. 458-464
7 p.
artikel
2 Cognitive load theory, the transient information effect and e-learning Wong, Anna
2012
22 6 p. 449-457
9 p.
artikel
3 “Concreteness fading” promotes transfer of mathematical knowledge McNeil, Nicole M.
2012
22 6 p. 440-448
9 p.
artikel
4 Editorial board/Publication information 2012
22 6 p. IFC-
1 p.
artikel
5 Identifying configurations of perceived teacher autonomy support and structure: Associations with self-regulated learning, motivation and problem behavior Vansteenkiste, Maarten
2012
22 6 p. 431-439
9 p.
artikel
6 Modeling academic achievement by self-reported versus traced goal orientation Zhou, Mingming
2012
22 6 p. 413-419
7 p.
artikel
7 Observer ratings of instructional quality: Do they fulfill what they promise? Praetorius, Anna-Katharina
2012
22 6 p. 387-400
14 p.
artikel
8 Self and social regulation of learning during collaborative activities in the classroom: The interplay of individual and group cognition Grau, Valeska
2012
22 6 p. 401-412
12 p.
artikel
9 The effects of inter-letter spacing in visual-word recognition: Evidence with young normal readers and developmental dyslexics Perea, Manuel
2012
22 6 p. 420-430
11 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland