Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Critical aspects of student teachers’ conceptions of learning Paakkari, L.
2011
21 6 p. 705-714
10 p.
artikel
2 Editorial board/Publication information 2011
21 6 p. IFC-
1 p.
artikel
3 Examining the effect of class size on classroom engagement and teacher–pupil interaction: Differences in relation to pupil prior attainment and primary vs. secondary schools Blatchford, Peter
2011
21 6 p. 715-730
16 p.
artikel
4 From guided to self-regulated performance of domain-general skills: The role of peer monitoring during the fading of instructional scripts Wecker, Christof
2011
21 6 p. 746-756
11 p.
artikel
5 Improving students’ proportional thinking using schema-based instruction Jitendra, Asha K.
2011
21 6 p. 731-745
15 p.
artikel
6 Learning with videos vs. learning with print: The role of interactive features Merkt, Martin
2011
21 6 p. 687-704
18 p.
artikel
7 Scientific epistemic beliefs, conceptions of learning science and self-efficacy of learning science among high school students Tsai, Chin-Chung
2011
21 6 p. 757-769
13 p.
artikel
8 Upper elementary school children’s understanding and solution of a quantitative problem inside and outside the mathematics class Dewolf, Tinne
2011
21 6 p. 770-780
11 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland