Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Critical aspects of student teachers’ conceptions of learning
Paakkari, L.
2011
21
6
p. 705-714
10 p.
artikel
2
Editorial board/Publication information
2011
21
6
p. IFC-
1 p.
artikel
3
Examining the effect of class size on classroom engagement and teacher–pupil interaction: Differences in relation to pupil prior attainment and primary vs. secondary schools
Blatchford, Peter
2011
21
6
p. 715-730
16 p.
artikel
4
From guided to self-regulated performance of domain-general skills: The role of peer monitoring during the fading of instructional scripts
Wecker, Christof
2011
21
6
p. 746-756
11 p.
artikel
5
Improving students’ proportional thinking using schema-based instruction
Jitendra, Asha K.
2011
21
6
p. 731-745
15 p.
artikel
6
Learning with videos vs. learning with print: The role of interactive features
Merkt, Martin
2011
21
6
p. 687-704
18 p.
artikel
7
Scientific epistemic beliefs, conceptions of learning science and self-efficacy of learning science among high school students
Tsai, Chin-Chung
2011
21
6
p. 757-769
13 p.
artikel
8
Upper elementary school children’s understanding and solution of a quantitative problem inside and outside the mathematics class
Dewolf, Tinne
2011
21
6
p. 770-780
11 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland