Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A learning trajectory for enumerating permutations: Applying and elaborating a theory of levels of abstraction
Antonides, Joseph
68
C
p.
artikel
2
Coding and climate change: Investigating prospective teachers’ pathways of attention
Mamolo, Ami
68
C
p.
artikel
3
Considering Proofs: Pre-Service Secondary Mathematics Teachers' Criteria for Self-Constructed and Student-Generated Arguments
Ko, Yi-Yin
68
C
p.
artikel
4
Counting strategies of students struggling in mathematics in a computer-based learning environment
Kim, Soo Jung
68
C
p.
artikel
5
Editorial Board
68
C
p.
artikel
6
Future teachers’ use of co-occurrence and same extent perspectives when generating linear equations
Izsák, Andrew
68
C
p.
artikel
7
Guiding students’ learning with an interactive diagram: The case of equations
Naftaliev, Elena
68
C
p.
artikel
8
Interpreting the relationship between emotions and understanding in mathematics: An operational approach applied to measurement with preservice elementary teachers
Quintanilla, Verónica A.
68
C
p.
artikel
9
Mathematics education and the living world: A dialogic response to a global crisis
Barwell, Richard
68
C
p.
artikel
10
Operationalizing authentic mathematical proof activity using disciplinary tools
Melhuish, Kathleen
68
C
p.
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland