Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A false belief about fractions – What is its source?
Ciosek, Marianna
2016
42
C
p. 20-32
13 p.
artikel
2
Discovering and addressing errors during mathematics problem-solving—A productive struggle?
Granberg, Carina
2016
42
C
p. 33-48
16 p.
artikel
3
Exploring conceptions of infinity via super-tasks: A case of Thomson’s Lamp and Green Alien
Wijeratne, Chanakya
2016
42
C
p. 127-134
8 p.
artikel
4
Inside front cover (Editorial Board)
2016
42
C
p. IFC-
1 p.
artikel
5
“Multiply by adding”: Development of logarithmic-exponential covariational reasoning in high school students
Ferrari-Escolá, Marcela
2016
42
C
p. 92-108
17 p.
artikel
6
Preservice teachers’ response and feedback type to correct and incorrect student-invented strategies for subtracting whole numbers
Son, Ji-Won
2016
42
C
p. 49-68
20 p.
artikel
7
Representations of a mathematical model as a means of analysing growth phenomena
Guerrero-Ortiz, Carolina
2016
42
C
p. 109-126
18 p.
artikel
8
Student noticing in classroom settings: A process underlying influences on prior ways of reasoning
Hohensee, Charles
2016
42
C
p. 69-91
23 p.
artikel
9
The interconnectedness of relational and content dimensions of quality instruction: Supportive teacher–student relationships in urban elementary mathematics classrooms
Battey, Dan
2016
42
C
p. 1-19
19 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland