Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  The interconnectedness of relational and content dimensions of quality instruction: Supportive teacher–student relationships in urban elementary mathematics classrooms
 
 
Titel: The interconnectedness of relational and content dimensions of quality instruction: Supportive teacher–student relationships in urban elementary mathematics classrooms
Auteur: Battey, Dan
Neal, Rebecca A.
Leyva, Luis
Adams-Wiggins, Karlyn
Verschenen in: The journal of mathematical behavior
Paginering: Jaargang 42 (2016) nr. C pagina's 19 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland