Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Evolving a three-world framework for solving algebraic equations in the light of what a student has met before
Tall, David
2014
34
C
p. 1-13
13 p.
artikel
2
Identifying discursive entry points in paired-novice discourse as a first step in penetrating the paradox of learning mathematical proof
Remillard, Katherine S.
2014
34
C
p. 99-113
15 p.
artikel
3
Inside front cover (Editorial Board)
2014
34
C
p. CO2-
1 p.
artikel
4
Locally logical mathematics: An emerging teacher honoring both students and mathematics
Zbiek, Rose Mary
2014
34
C
p. 58-75
18 p.
artikel
5
RETRACTED: Students’ and experts’ schemes for rate of change and its representations
Weber, Eric
2014
34
C
p. 14-32
19 p.
artikel
6
The impact of lecture notes on an engineering student's understanding of mathematical concepts
Rensaa, Ragnhild Johanne
2014
34
C
p. 33-57
25 p.
artikel
7
Understanding the role of transactive reasoning in classroom discourse as students learn to construct proofs
Blanton, Maria L.
2014
34
C
p. 76-98
23 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland