Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 BM (Guide for Authors) 2005
24 1 p. I-VI
nvt p.
artikel
2 How fragile is consolidated knowledge? Tsamir, Pessia
2005
24 1 p. 15-38
24 p.
artikel
3 How students structure their investigations and learn mathematics: insights from a long-term study Maher, Carolyn A.
2005
24 1 p. 1-14
14 p.
artikel
4 Peer interactions in a computer lab: reflections on results of a case study involving web-based dynamic geometry sketches Sinclair, Margaret P.
2005
24 1 p. 89-107
19 p.
artikel
5 Prelim iii Title page Edi board 2005
24 1 p. iii-
1 p.
artikel
6 Students’ reflections on their learning experiences: lessons from a longitudinal study on the development of mathematical ideas and reasoning Francisco, John M.
2005
24 1 p. 51-71
21 p.
artikel
7 Teaching arithmetic to low-performing, low-SES first graders Kamii, Constance
2005
24 1 p. 39-50
12 p.
artikel
8 The powers and pitfalls of algorithmic knowledge: a case study Ebby, Caroline Brayer
2005
24 1 p. 73-87
15 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland