Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
BM (Guide for Authors)
2005
24
1
p. I-VI
nvt p.
artikel
2
How fragile is consolidated knowledge?
Tsamir, Pessia
2005
24
1
p. 15-38
24 p.
artikel
3
How students structure their investigations and learn mathematics: insights from a long-term study
Maher, Carolyn A.
2005
24
1
p. 1-14
14 p.
artikel
4
Peer interactions in a computer lab: reflections on results of a case study involving web-based dynamic geometry sketches
Sinclair, Margaret P.
2005
24
1
p. 89-107
19 p.
artikel
5
Prelim iii Title page Edi board
2005
24
1
p. iii-
1 p.
artikel
6
Students’ reflections on their learning experiences: lessons from a longitudinal study on the development of mathematical ideas and reasoning
Francisco, John M.
2005
24
1
p. 51-71
21 p.
artikel
7
Teaching arithmetic to low-performing, low-SES first graders
Kamii, Constance
2005
24
1
p. 39-50
12 p.
artikel
8
The powers and pitfalls of algorithmic knowledge: a case study
Ebby, Caroline Brayer
2005
24
1
p. 73-87
15 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland