Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Acknowledgement of reviewers
2002
21
4
p. 515-516
2 p.
artikel
2
Argumentation, instructional design theory and students’ mathematical learning: a case for coordinating interpretive lenses
Whitenack, Joy W.
2002
21
4
p. 441-457
17 p.
artikel
3
Classroom mathematical practices in differential equations
Stephan, Michelle
2002
21
4
p. 459-490
32 p.
artikel
4
Generalized and generative thinking in US and Chinese students’ mathematical problem solving and problem posing
Cai, Jinfa
2002
21
4
p. 401-421
21 p.
artikel
5
High-stakes assessment as a tool for promoting mathematical literacy and the democratization of mathematics education
Amit, Miriam
2002
21
4
p. 499-514
16 p.
artikel
6
How does building arguments relate to the development of understanding?
Speiser, Bob
2002
21
4
p. 491-497
7 p.
artikel
7
PRELIM II(EDITORIAL BOARD)
2002
21
4
p. ii-
1 p.
artikel
8
Title Index for 2002
2002
21
4
p. 517-518
2 p.
artikel
9
What we can learn from analyzing the teacher’s role in collective argumentation
Yackel, Erna
2002
21
4
p. 423-440
18 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland