Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Acknowledgement of reviewers 2002
21 4 p. 515-516
2 p.
artikel
2 Argumentation, instructional design theory and students’ mathematical learning: a case for coordinating interpretive lenses Whitenack, Joy W.
2002
21 4 p. 441-457
17 p.
artikel
3 Classroom mathematical practices in differential equations Stephan, Michelle
2002
21 4 p. 459-490
32 p.
artikel
4 Generalized and generative thinking in US and Chinese students’ mathematical problem solving and problem posing Cai, Jinfa
2002
21 4 p. 401-421
21 p.
artikel
5 High-stakes assessment as a tool for promoting mathematical literacy and the democratization of mathematics education Amit, Miriam
2002
21 4 p. 499-514
16 p.
artikel
6 How does building arguments relate to the development of understanding? Speiser, Bob
2002
21 4 p. 491-497
7 p.
artikel
7 PRELIM II(EDITORIAL BOARD) 2002
21 4 p. ii-
1 p.
artikel
8 Title Index for 2002 2002
21 4 p. 517-518
2 p.
artikel
9 What we can learn from analyzing the teacher’s role in collective argumentation Yackel, Erna
2002
21 4 p. 423-440
18 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland