Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Does instruction work for learning pragmatics in the EFL context? Alcón Soler, Eva
2005
33 3 p. 417-435
19 p.
artikel
2 Editors’ introduction to pragmatics in instructed language learning Alcón Soler, Eva
2005
33 3 p. 381-384
4 p.
artikel
3 IFC - Editorial Board /Subsciption Info 2005
33 3 p. CO2-
1 p.
artikel
4 Interlanguage pragmatics in the zone of proximal development Ohta, Amy Snyder
2005
33 3 p. 503-517
15 p.
artikel
5 L2 pragmatic awareness: Evidence from the ESL classroom Bardovi-Harlig, Kathleen
2005
33 3 p. 401-415
15 p.
artikel
6 Noticing in task performance and learning outcomes: A qualitative analysis of instructional effects in interlanguage pragmatics Takahashi, Satomi
2005
33 3 p. 437-461
25 p.
artikel
7 [No title] Mochizuki, Masamichi
2005
33 3 p. 537-539
3 p.
artikel
8 [No title] Milton, James
2005
33 3 p. 540-542
3 p.
artikel
9 [No title] Esch, Edith
2005
33 3 p. 544-546
3 p.
artikel
10 [No title] Ho, Caroline M.L.
2005
33 3 p. 542-544
3 p.
artikel
11 On the effects of instruction in second language pragmatics Rose, Kenneth R.
2005
33 3 p. 385-399
15 p.
artikel
12 The effect of instruction and feedback in the development of pragmatic competence Koike, Dale April
2005
33 3 p. 481-501
21 p.
artikel
13 The effects of instruction on learners’ production of appropriate and accurate suggestions Martínez-Flor, Alicia
2005
33 3 p. 463-480
18 p.
artikel
14 Variational pragmatics in the foreign language classroom Barron, Anne
2005
33 3 p. 519-536
18 p.
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland