Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Commentary: The invisible hand of the teacher
Kindermann, Thomas A.
2011
32
5
p. 304-308
5 p.
artikel
2
Editorial Board
2011
32
5
p. IFC-
1 p.
artikel
3
Guiding lights and coming attractions
Buhs, Eric S.
2011
32
5
p. 309-311
3 p.
artikel
4
Reciprocal effects of student–teacher and student–peer relatedness: Effects on academic self efficacy
Hughes, Jan N.
2011
32
5
p. 278-287
10 p.
artikel
5
Revealing the invisible hand: The role of teachers in children's peer experiences
Farmer, Thomas W.
2011
32
5
p. 247-256
10 p.
artikel
6
Teachers' attunement to students' peer group affiliations as a source of improved student experiences of the school social–affective context following the middle school transition
Hamm, Jill V.
2011
32
5
p. 267-277
11 p.
artikel
7
Teacher–student interactions in fifth grade classrooms: Relations with children's peer behavior
Luckner, Amy E.
2011
32
5
p. 257-266
10 p.
artikel
8
Teaching practices and elementary classroom peer ecologies
Gest, Scott D.
2011
32
5
p. 288-296
9 p.
artikel
9
The promise and potential of studying the “invisible hand” of teacher influence on peer relations and student outcomes: A commentary
Bierman, Karen L.
2011
32
5
p. 297-303
7 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland