Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Announcement: 2009 IJRM Best Article Award 2010
27 2 p. v-
1 p.
artikel
2 Better think before agreeing twice Pandelaere, Mario
2010
27 2 p. 133-141
9 p.
artikel
3 Dimensions of fit between a brand and a social cause and their influence on attitudes Zdravkovic, Srdan
2010
27 2 p. 151-160
10 p.
artikel
4 Erratum to Commentary on Jacob Goldenberg, Barak Libai and Eitan Muller's “The Chilling Effects of Network Externalities” [Intern. J. of Research in Marketing, Volume 27 (2010) 16–17] Gatignon, Hubert
2010
27 2 p. 198-
1 p.
artikel
5 Innovation diffusion and new product growth models: A critical review and research directions Peres, Renana
2010
27 2 p. 91-106
16 p.
artikel
6 Marketing competition in the 21st century Heil, Oliver
2010
27 2 p. 161-163
3 p.
artikel
7 Multi-channel price differentiation: An empirical investigation of existence and causes Wolk, Agnieszka
2010
27 2 p. 142-150
9 p.
artikel
8 The Lexus or the olive tree? Trading off between global convergence and local divergence van Ittersum, Koert
2010
27 2 p. 107-118
12 p.
artikel
9 Toward an understanding of industry commoditization: Its nature and role in evolving marketing competition Reimann, Martin
2010
27 2 p. 188-197
10 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland