Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Announcement 1985
2 4 p. 309-
1 p.
artikel
2 Call for papers 1985
2 4 p. 307-
1 p.
artikel
3 Contents of volume 2 1985
2 4 p. 311-312
2 p.
artikel
4 Editorial Wierenga, Berend
1985
2 4 p. 239-
1 p.
artikel
5 Effects of a public advertising campaign on consumer behavior in a demarketing situation Deutsch, Joseph
1985
2 4 p. 287-290
4 p.
artikel
6 Growth versus retrenchment strategies in marketing. The Australian experience Pecotich, A.
1985
2 4 p. 273-286
14 p.
artikel
7 Homogeneity and heterogeneity in stochastic models of brand choice behavior Givon, Moshe
1985
2 4 p. 263-272
10 p.
artikel
8 La publicité, nerf de la communication Banks, Seymour
1985
2 4 p. 297-298
2 p.
artikel
9 List of occasional reviewers for 1985 1985
2 4 p. 241-242
2 p.
artikel
10 Managing customer relationships. The challenge of deploying scarce managerial resources Campbell, N.C.G.
1985
2 4 p. 255-262
8 p.
artikel
11 Marknadsinvesteringar: Tva fallstudier av etableringar pa utländsk marknad (Market investments: Two case studies on the establishment of subsidiaries in foreign markets) Kristian Möller, K.E.
1985
2 4 p. 298-305
8 p.
artikel
12 The company, product and market dimensions of new product decision scenarios De Brentani, Ulrike
1985
2 4 p. 243-253
11 p.
artikel
13 The impact of telephone notification strategies on response to an industrial mail survey Jobber, David
1985
2 4 p. 291-296
6 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland