Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Advertisement Contents Direct 2002
19 3 p. II-
1 p.
artikel
2 Advertisement Science Direct 2002
19 3 p. I-
1 p.
artikel
3 A taxonomy of differences between consumers for market segmentation Bock, Timothy
2002
19 3 p. 215-224
10 p.
artikel
4 Disaggregate market share response models DeSarbo, Wayne S.
2002
19 3 p. 253-266
14 p.
artikel
5 2001 IJRM Best Article Award 2002
19 3 p. 303-
1 p.
artikel
6 International market segmentation: issues and perspectives Steenkamp, Jan-Benedict E.M
2002
19 3 p. 185-213
29 p.
artikel
7 Introduction to the Special Issue on Market Segmentation Wedel, Michel
2002
19 3 p. 181-183
3 p.
artikel
8 Retail segmentation using artificial neural networks Boone, Derrick S.
2002
19 3 p. 287-301
15 p.
artikel
9 Segmenting consumers using multiple-category purchase data Heilman, Carrie M.
2002
19 3 p. 225-252
28 p.
artikel
10 Special Issue on Market Segmentation 2002
19 3 p. vi-
1 p.
artikel
11 The dynamics of value segments: modeling framework and empirical illustration Brangule-Vlagsma, Kristine
2002
19 3 p. 267-285
19 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland