Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Capturing the Evolution of Customer–Firm Relationships: How Customers Become More (or Less) Valuable Over Time Mark, Tanya
2013
89 3 p. 231-245
15 p.
artikel
2 Customer Relationship Stage and the Use of Picture-Dominant versus Text-Dominant Advertising: A Field Study Lewis, Michael
2013
89 3 p. 263-280
18 p.
artikel
3 Editorial Board 2013
89 3 p. ii-
1 p.
artikel
4 Executive Summaries 2013
89 3 p. P1-P7
nvt p.
artikel
5 Group Buying: A Strategic Form of Consumer Collective Wang, Jeff Jianfeng
2013
89 3 p. 338-351
14 p.
artikel
6 Revisiting the Satisfaction–Loyalty Relationship: Empirical Generalizations and Directions for Future Research Kumar, V.
2013
89 3 p. 246-262
17 p.
artikel
7 Trust during retail encounters: A touchy proposition Orth, Ulrich R.
2013
89 3 p. 301-314
14 p.
artikel
8 When do customers offer firms a “second chance” following a double deviation? The impact of inferred firm motives on customer revenge and reconciliation Joireman, Jeff
2013
89 3 p. 315-337
23 p.
artikel
9 When Out-of-Stock Products DO Backfire: Managing Disclosure Time and Justification Wording Pizzi, Gabriele
2013
89 3 p. 352-359
8 p.
artikel
10 Why Quality May Not Always Win: The Impact of Product Generation Life Cycles on Quality and Network Effects in High-tech Markets Gretz, Richard T.
2013
89 3 p. 281-300
20 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland