Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Asymmetric competition in retail store formats: Evaluating inter- and intra-format spatial effects González-Benito, Óscar
2005
81 1 p. 59-73
15 p.
artikel
2 Effects of pricing and promotion on consumer perceptions: it depends on how you frame it Darke, Peter R.
2005
81 1 p. 35-47
13 p.
artikel
3 FMii-Editorial Board-p/u 2005
81 1 p. ii-
1 p.
artikel
4 Maintaining a committed online customer: A study across search-experience-credence products Hsieh, Yi-Ching
2005
81 1 p. 75-82
8 p.
artikel
5 The different faces of coupon elasticity Kumar, V.
2005
81 1 p. 1-13
13 p.
artikel
6 The dimensional stability of the standards used in the disconfirmation paradigm Niedrich, Ronald W.
2005
81 1 p. 49-57
9 p.
artikel
7 The impact of brand equity and the hedonic level of products on consumer stock-out reactions Sloot, Laurens M.
2005
81 1 p. 15-34
20 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland