Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The impact of brand equity and the hedonic level of products on consumer stock-out reactions
 
 
Titel: The impact of brand equity and the hedonic level of products on consumer stock-out reactions
Auteur: Sloot, Laurens M.
Verhoef, Peter C.
Franses, Philip Hans
Verschenen in: Journal of retailing
Paginering: Jaargang 81 (2005) nr. 1 pagina's 20 p.
Jaar: 2005
Inhoud:
Uitgever: New York University
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland