Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An empirical investigation of the advertising spending decisions of a multiproduct retailer D'souza, Giles
1995
71 3 p. 279-296
18 p.
artikel
2 Consumers' price perceptions of promoted products Folkes, Valerie
1995
71 3 p. 317-328
12 p.
artikel
3 Executive summaries 1995
71 3 p. 203-210
8 p.
artikel
4 Manuscript guidelines 1995
71 3 p. I-II
nvt p.
artikel
5 Market power and performance: A cross-industry analysis of manufacturers and retailers Ailawadi, Kusum L.
1995
71 3 p. 211-248
38 p.
artikel
6 Strategic marketing fit in manufacturer-retailer relationships: Price leaders versus merchandise differentiators Smith, Gerald E.
1995
71 3 p. 297-315
19 p.
artikel
7 The effect of brand characteristics and retailer policies on response to retail price promotions: Implications for retailers Karande, Kiran W.
1995
71 3 p. 249-278
30 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland