Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             19 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Abandon bad R&D projects with earlier marketing appraisals New, D.E.
1979
8 4 p. 274-280
7 p.
artikel
2 A comparison of opinion and regression forecasting for an industrial product Walton, John R.
1979
8 4 p. 281-285
5 p.
artikel
3 Canadian problems in marketing Kirpalani, V.H.
1979
8 4 p. 352-353
2 p.
artikel
4 Current topics in Canadian marketing Kirpalani, V.H.
1979
8 4 p. 352-
1 p.
artikel
5 Developing end-use marketing teams Demas, Harry J.
1979
8 4 p. 313-317
5 p.
artikel
6 Disclosing sales force pay increase Futrell, Charles M.
1979
8 4 p. 301-304
4 p.
artikel
7 Increasing the role of direct mail marketing in industrial marketing strategy Sims, J.Taylor
1979
8 4 p. 293-300
8 p.
artikel
8 Industrial and consumer goods product managers are different Kelly, J.Patrick
1979
8 4 p. 325-332
8 p.
artikel
9 Legal and business problems of the advertising industry Beach, Karen O.
1979
8 4 p. 348-349
2 p.
artikel
10 Measuring perceived pre-purchase risk for a new industrial product Choffray, Jean-Marie
1979
8 4 p. 333-340
8 p.
artikel
11 Measuring productivity in physical distribution: A 40 billion dollar gold mine Sewall, Murphy A.
1979
8 4 p. 350-351
2 p.
artikel
12 Measuring the industrial firm's image Sims, J.Taylor
1979
8 4 p. 341-347
7 p.
artikel
13 Organize around end-use markets Kirpalani, V.H.
1979
8 4 p. 305-312
8 p.
artikel
14 Pricing: Making profitable decisions Larie, Michael V.
1979
8 4 p. 349-350
2 p.
artikel
15 Salary increases for the marketing executive Futrell, Charles M.
1979
8 4 p. 318-324
7 p.
artikel
16 Strategic planning for industrial markets Schanck, J.Thomas
1979
8 4 p. 257-263
7 p.
artikel
17 The future of industrial new venture departments Fast, Norman D.
1979
8 4 p. 264-273
10 p.
artikel
18 The growth of European mixed economies, 1945–1970 Greer, Thomas V.
1979
8 4 p. 351-352
2 p.
artikel
19 The manufacturer's agent in industrial distribution Sibley, Stanley D.
1979
8 4 p. 286-292
7 p.
artikel
                             19 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland