Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Broadening the concept of industrial purchasing Blenkhorn, David
1978
7 6 p. 374-378
5 p.
artikel
2 Efficiency measures in retentive and expansive marketing of financial services Jagpal, Harsharanjeet S.
1978
7 6 p. 423-430
8 p.
artikel
3 Exposing organizational buyers to consumer magazine advertisements Bearden, William.O.
1978
7 6 p. 379-386
8 p.
artikel
4 Growth through acquisition at United Technologies Hennessy Jr., Edward L.
1978
7 6 p. 396-401
6 p.
artikel
5 Industrial advertising and publicity Petersen, James C.
1978
7 6 p. 433-434
2 p.
artikel
6 Marketing a new product: Its planning, development and control Laric, Michael V.
1978
7 6 p. 431-432
2 p.
artikel
7 Men versus women in industrial sales: A performance gap Swan, John E.
1978
7 6 p. 369-373
5 p.
artikel
8 Organizational buying in selected Yugoslav firms Woodside, Arch G.
1978
7 6 p. 391-395
5 p.
artikel
9 Problem formulation in industrial marketing research Penn Jr., W.S.
1978
7 6 p. 402-409
8 p.
artikel
10 Simulation theory can provide practical solutions to complex industrial marketing problems Brandi, Jay T.
1978
7 6 p. 387-390
4 p.
artikel
11 Some human problems in industrial sales forecasting Gross, Charles
1978
7 6 p. 367-368
2 p.
artikel
12 Stability factors in industrial marketing channels Ford, I.David
1978
7 6 p. 410-422
13 p.
artikel
13 Survey and opinion research Ferguson Jr., Carl E.
1978
7 6 p. 432-433
2 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland