Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 All the economics you need for industrial market planning—And no more Lotshaw, Elmer
1978
7 1 p. 1-8
8 p.
artikel
2 Better use of the industrial marketing concept Balakrishna, Grandhi
1978
7 1 p. 71-76
6 p.
artikel
3 Buyer and seller perceptions of transportation purchasing variables Anderson, Ronald D.
1978
7 1 p. 60-64
5 p.
artikel
4 Competition and innovation in electrical transmission equipment Epstein, Barbara
1978
7 1 p. 9-16
8 p.
artikel
5 Editorial Board 1978
7 1 p. IFC-
1 p.
artikel
6 Evaluating and motivating salesman with the BARS method Locander, William B.
1978
7 1 p. 43-48
6 p.
artikel
7 Government influence and industrial innovation Souder, William E.
1978
7 1 p. 17-25
9 p.
artikel
8 MRP: A tool for product and sales management Fisk, John C.
1978
7 1 p. 32-36
5 p.
artikel
9 Organizational perceptions of sales managers Berkowitz, Eric N.
1978
7 1 p. 37-42
6 p.
artikel
10 Sales forecast errors for new product projects Little, Blair
1978
7 1 p. 49-53
5 p.
artikel
11 The evolution of technology assessment Cleary, Michael J.
1978
7 1 p. 26-31
6 p.
artikel
12 The information industry for the industrial marketer Comer, James M.
1978
7 1 p. 65-70
6 p.
artikel
13 Transactional marketing: An understanding of the industrial marketing process LaGarce, Raymond
1978
7 1 p. 54-59
6 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland