Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Add soft data to product elimination decisions Evans, Richard H.
1977
6 2 p. 91-94
4 p.
artikel
2 Analytical methods for marketing management Pearce, F.T.
1977
6 2 p. 147-148
2 p.
artikel
3 A profit emphasis for improving sales force productivity Smackey, Bruce M.
1977
6 2 p. 135-140
6 p.
artikel
4 Determinants of market research expenditures for new industrial products Cooper, Robert G.
1977
6 2 p. 103-112
10 p.
artikel
5 Determining job performance in the industrial sales force Small, Robert J.
1977
6 2 p. 99-102
4 p.
artikel
6 Increasing model usage in marketing: A gaming approach and case situation Davis, K.Roscoe
1977
6 2 p. 113-118
6 p.
artikel
7 Industrial product positioning: Progmatic uses Stiff, Ronald
1977
6 2 p. 119-123
5 p.
artikel
8 Profit contribution: Accounting and marketing interface Berry, Dick
1977
6 2 p. 125-128
4 p.
artikel
9 Reducing the cost of sales through marketing support mail Yeck, John D.
1977
6 2 p. 95-97
3 p.
artikel
10 The computation of costs for price decisions Oxenfeldt, A.R.
1977
6 2 p. 83-90
8 p.
artikel
11 Warehouse location in the carpet industry: An empirical case study McKeown, Patrick G.
1977
6 2 p. 141-146
6 p.
artikel
12 Zip-mentation Stockinger, George J.
1977
6 2 p. 129-134
6 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland